Kors i taket..

Jag kunde loga in här! Var tveksam om jag ens kunde det!
Har ju använt denna blogg som bild blogg, men nu var det ett tag sedan jag gjorde det med såg jag.
I vart fall för er som inte har facebook, så är det snart slut på mitt pluggande.
Men min lyckostjärna lyste visst över mej torsdag och fredag förra veckan...
Först fick jag erbjudande att jobba hos en tjej jag känner när hon opererat handen,
vilket hon inte visste när det skulle bli. Hon har en gård med dikor.
Sedan, på fredagen, fick jag erbjudande att börja mjölka på en gård i närheten.
Så i måndags var det en spännande dag! Först var jag på Hemköp och provade på vad jag kom ihåg av kassan. Stämplade ut där och for till gården och mjölkade med bonden.
Gammalgård och mycket som är tungjobbat, men inte helt omöjligt kändes det som.
På tisdagen var jag bara på Östanbräck och praktiserade.
Idag har det varit dubbeljobb igen. 8-13,15 på Östanbräck direkt till gården och mjölkade med bonden.
Tog för mej lite mera idag. Så det känns bra nu.
Kom hem nån minut efter 18.
Nu har jag skrivit massor men det ser inte ut ha blitt nått ju...
Men detta är mina senaste dagar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad roligt att du har fått mjölkarjobb. Är det på heltid eller är det extra? =)

2010-03-25 @ 15:15:42
URL: http://blogg.passagen.se/persgarden
Postat av: Hanna

Spännande! Ja jag undrar också - ska du jobba på Hemköp också eller inte alls?

2010-03-27 @ 08:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0