Nu snart så...

Om en liten stund ska jag åka mot staden.
Först ska jag åka förbi skolan med gympaskor till Dennis.
Idrott i foppatofflor går väl inte eller?
Sedan ska jag lämna i bibblans böcker och låna nya tror jag.
In ears hörlurar, som jag tidigare
svurit över, ska jag köpa, troligen på Elgiganten.
Och sedan blir det mest spännande!
Då ska jag träffa Åse-Li på Östanbräck.
Ska nog börja plugga där, häst och stallskötsel
heter den kursen jag tänkte läsa där.
Så i morgon är sista dagen på schemat i Åkre.
Hade 2 stök i går både morgon och kväll, hemma ca 4 timmar sedan dit igen.
Det gick jättebra men så trött jag var när jag kom hem.
Sedan är det skolan kl 13 igen.Har fått tid för syskonfoto då.
Killarna knäpper under dagen med klassen och
sedan fick föräldrarna fixa dit barnen själva för syskon foto.
Har ju när dom gick på dagis och kanske inte
varje år men nått år vill jag ha dom tillsammans.
Hoppas det fixar sej för Tobias skulle bara knäppa en gång han.....
När vi kommer hem är det väl läxa och fika sedan ska jag göra regnbågen
jag köpte vid Lingaröbryggan i söndags till middag.
Så ser min fulla dag ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0