Kors då!

Japp officielt är hösten här!
Iris är uppe och marknaden är avslutad!
Men vilken härlig sommar det varit ändå:)
Vädert säger alla varit dårligt, men jag har
då hunnit lega ordentligt på vår strand.
Båten har vi åkt mycket, rellativt, med oxå.
Mer än i fjol då.
Fler har varit med oxå iår.
Tyvärr så fick jag ryggskott när vi skulle vara som mest med båten...
Men det har nästan fixat till sej nu.
Vi har ju varit både till Furuvik och till Lisseberg.
På Furuvik vann vi ju 3 stora, över 2 kg´s choklader.
Och Lisseberg vann jag en sån stor toblerone.
Och i fredags så vann Tobias en lika stor
toblerone på marknaden......!!!!!
Så choklad längtar vi inte efter....

Ser fram emot en härlig höst med mycket djur inblandade.
Var till Östanbräck idag och det ska nog gå att börja rida
igen och alla där tyckte det var så roligt att se mej.
Har ju haft en liten spärr som inte vela ge med sej,
men satt och kollade idag och blev sugen på att prova igen.
Det var inte nått nästa helg så jag får ladda till om 2 helger.

Iveckan är det plugg och jobb som gäller.
Möte om Tobias har vi på tisdag.
Men som det låtit redan så går det bra för honom.

Kramizzar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0