Men nu så...

....är det bara för Kung Bore att sätta fart!
Försökte med en blidblogg på snön som kom i torsdags,
men telefonen hade ingen lust att skicka iväg det.
Fick en förkäning på vad man behöver inför vintern.
Snön var borta på morgonen men det hanns med att göra några snögubbar i varjefall:)
Idag har jag varit på skidbytardagen i stan.
Hua vad folk, men vad fynd man kunde göra!
Skridskor 80kr, längskidspjäxor 50kr, stavar till slalom 30kr, hjälm till Göran leller mej 150kr.
Salomomslalomskidor 1000kr, kankse dyrt men ska vara värda varje krona.
Fick slalompjäxor av grannen så då blev det ju billigt:)
Provade och provade när jag kom hem så nu är det
nog bara skridskor till Dennis som kanske är för små...
Annars är jag nöjd, så vinter kom an!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad bra att kunna shoppa sånt där begagnat! Är ju rackarns dyrt nytt!

2009-11-07 @ 14:04:37
Postat av: Sara

Men du, fyndJana framme?! :) Bra att kunna hitta bra saker till bra pris. Ååååh skridskor, kanske någon som vågar åka i år med mig? Om ja lockar med Johan kanske det funkar?! :P

2009-11-07 @ 18:08:13
URL: http://sarawestrin.blogg.se/
Postat av: Jana

Hanna: JO men det kändes som man var en klämd sardin där inne så det var bara att agera som dom andra!

Sara: Prova mer än gärna, skulle nog vilja ha dom slipade oxå!hör av er när ni vill och har tid så kommer jag med dom!

2009-11-09 @ 08:01:45
URL: http://janas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0