Ursäkta.

Fast det var nog inte så många som läst ändå eftersom det inte var nån kommentar..?
Ivarjefall så sov jag väääldigt för länge på tisdagsmorgonen så nån mycket stan blev det tyvärr inte,
vilket mina fötter tackade för tror jag!
Men lite handling hanns det ju med så klart.
Killarna mötte mej i Hudik igen och Göran for och jobbade.
Vi handlade hem mat och åt hemma.
Onsdagen var mötesdag kändes det som.
Först Tobias och nu har vi svart på vitt att det är nått som inte riktigt hänger med.
Han ligger bara 4 månader efter sin ålder.
Så det var ju jättebra, men dom ska gå vidare med lite fler undersökningar.
Så negativt som jag ena minuten trodde var
det inte men inte helt felfritt.

Får avbryta här nu för Tobias vill gå och bada.
Så vi hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0