Tjohoo!!

Sitter hos lillasyster i Stockholm och skriver.
Har varit till Vreta idag och haft både lite husdjur och odling.
Tog x2000 härifrån vid 06,21.
Fick reda på att det fanns en biljett till Linköping på
tradera som jag lade bud på och fick kl 00.11....
100 kr istället för över 300! Me like!!
Kom ner igår och Jenny tog mej på en promenad runt Årsta...
Jättefint var det och härligt väder.
Var på ett ställe och åt tapas och det kan jag göra om!
Gissa om gått det var då!
Men tyvärr hade jag nog inte riktigt gåskorna på mej...
Sicka skavsår jag fick!
Dom är hela än men under fötterna,mellan tårna och trampdynan.
Och inte har det blivit bättre av allt gående idag.
Först var vi och kollade en hage och allt med stöden man kan få.
Sedan var det en prommis på kanske 3 km runt åkrar och kolla grödor och ogräs...
Nu har jag suttit här och tagit det lungt ett tag.
Jenny ringde just och ska ta med lite sushi!!
Kommer hem i morgon kl 17.
Dennis klev på en spik innan jag for igår.
Och idag har dom varit och fått penecillin.
Den var svälld, men inget feber eller nått annat men
för säkerhets skull så blev det en kur.
Göran bara åkte till hälsocentralen och förklarade och det gick på 20 min!
Hade ju klippkort där ett tag så dom kände igen killarna...
Imorgon ska vi gå på stan om mina fötter orkar och det ska dom!
Kram så hörs vi!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0