Men...

..hur fort går inte tiden nu då??
Hjälper ju till i Åkre nu när Maja är sjukskriven
och det är ju lite utsläpp av djur oxå.
Det kommer att sitta bra med dom pengarna i sommar:)
Jättekul och riktigt lärorikt.
Och dessa brunskoller som man kanske nångång får nån koll på...
Men nu är det natti för i morgon är det dubbla pass i Åkre med mjölkning.
Söndags morgonen ska jag oxå dit men sedan
tar jag paus och far till Stockholm 3 dagar.
Eller en dag ska jag till skolan i Vreta oxå.
Men istället för att sova på vandrarhem så stannar jag
hos min syster istället och far över dagen bara.
Tillbaka till syster och hem dagen efter.
Så om jag inte skriver här så vet ni vart jag är....

Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej då och ta det lngt med shoppningen! ;) hihi. (eller inte) Kram

2009-05-23 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0