Ajajaj.

Har ont runt båda handlederna och på benen nu i kväll.
Små skärsår har jag på både handleder och runt benen.
Vad jag har gjort?!
Rensat hallonbuskarna i solsken....
Då blir det så tyvärr.
Och inte lär jag mej från år till år heller:)
Grannen cyklade förbi och funderade om det inte skulle få bli nå hallon iår.
Man ska ju ta bort så mycket att det inte ser ut att bli nått kvar.
Men varje år har det tagit sej och det kommer massor på våra buskar.
Men undran är det samma vaje år...
Så A nu kan du komma ut när det är fixat;)
Vindstilla och sol i morse, men blåst och moln på em:(
Blev så trött att jag skyllde på Göran och hans jour och inte for och red idag...
Det blir så konstigt när det bara är varannan helg nu.
I vecka är det seriös plugg som ska göras.
Praktik tis kväll och ons morgon, frågas det inte nått så är det plugg som gäller.
Beställt biljetter ner till v:22, blir en natt i Stockholm hos lilla syster oxå då:)
Skolan skulle hålla på så länge att jag inte skulle hinna med tåget hem.
Så i stället för att sova en natt till på vandrarhemmet far jag till
Stockholm, för dit går tågen, och är hos syster en kväll.
Nu är det dax att stoppa dom barfotade skitungarna i duschen;)
Ha det så bra i veckan så hörs vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0