1 maj-09.

Sicken härlig dag vi haft!
Började med att Tobias följde med mej på min "runda".
Han hade inte fattat att vi skulle springa lite oxå så han hade foppa tofflor på sej..
Men det gick bra det med:)
Hemma väntade frukost och urtagna sängar.
Tvättade och sedan fick Göran åka på jour utryckning men var tillbaka tills
jag städat klart bilen.
Tog tag i verandan sedan.....
Trodde ju inte jag skulle få ha den i sommar pga utbyggnad.
Men nu blir den nog kvar ett tag.
Så det är nya gadiner och nyputsade fönster på insidan där nu.
Flytta om hör ju till oxå då:)
Lunchen tog vi inne eftersom jag höll på där ute.
Hjälpte till och sköt ner bryggan vid stranden när jag var klar.
Försökte få killarna att äta ett digestivekex.....
men dom var bort flugna.
4-hjulingen har gått varm idag oxå.
Och Göran har fått lagat både det ena och det andra för nu ska
det hoppas och grejas på med den.
Efter middagen for Tobias ut och lekte på igen och vi andra lade oss på soffan.
Men nu har vi just kommit in från en tur på Lingarö.
Göran körde packmoppen med ena killen i och den andra
körde 4-hjulingen och jag körde ciao´en.
Så ska det låta har börjat och popcornen är just klara dom med.
Så ha en trevlig kväll ni med!!

Kommentarer
Postat av: AB

Men hallå!!! Skippade DU demonstrationen?????? =) =)

2009-05-03 @ 10:42:50
Postat av: Jana

AB:Har ju jobbat hårt på att få några med mej dom tidigare åren och hörde inte nån av sej iår så...kan vi väl säga va??;)

2009-05-03 @ 18:24:43
URL: http://janas.blogg.se/
Postat av: AB

hehe... okej då ;-)

2009-05-03 @ 19:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0