Vad håller jag på med?

Allt annat än å plugga tydligen...
Tränade som vanligt på morgonen,
4:de veckan nu och ja, jag tycker jag är duktig:)
Men jag hade sönder min träningsmaskin för andra gången nu....
Nu var det ena pedalen som lossnade fån muttern...
Det har slagit ganska ordentligt länge nu och idag hade det slitits så att det gick av.
Hoppas Göran kan fixa det åt mej idag, eftersom jag vill träna 4 dagar i veckan.
Tog sedan reda på den rena tvätten eftersom det börjar muttras när killarna ska klä sej.
Har den tendensen att jag tvättar ofta och mycke, men det kommer liksom inte upp.
Hade det varit varmare där nere hade jag nog fixat gaderober där nere...
En strykbräda agerar redan linnegaderob...
Fast den tog jag reda på idag med innan det var dax för studier så klart.
Ibland undrar jag vart jag får min energi ifrån.
Då går det liksom inte att fuska sej igenom saker heller.
Men nu är datorn på och igång så jag ska väl bara skriva klart
detta så är det odling för hela slanten, både i dag  och i morgon.
To använder jag för att kolla att allt är inskickat och som det såg
ut så ska jag till Ilsbo och kolla nötdjur sedan.
Annars igår var det ju ridning och det gick jättebra tills
 vi kom till galoppen då gick det inte alls.
I skänkelvikningarna fick vi jättemycket beröm.
Fick igång henne tillslut i båda varven, men andra varvet så hade jag inte
samma rytm som henne så jag lära bryta av annars hade jag nog studsat av.
Men roligt och härligt var det, nu är det inte nått på 2 veckor tyvärr.
Bytte matta igår oxå, tycke denna nya är finare men kanske för liten..?
Vi köpte ju en svart med högt ludd och på den fastnade ju allt!
Trodde nog att jag skulle bli tokig på den så vi bytte till mitt första hands val.
Ja, det var väl lite av vår helg det oxå.
Lördagen skäms jag för att skriva om.
Inte nått fick jag gjort här hemma då.
Tv´n var min riktiga vän.
Glömde till och med bort jordtimmen.
Hade ju tänkt släcka men det for helt ur mitt huvud när kl var halv 9.
Men vi var inte nsama på gatan att ha tänt som tur var.
Det såg ut som det var 2 som släckt.
Men min trötthet hade säkert att göra med att jag jobbade på Hemköp to och fre.
Skrev en lång och bra kommentar som svar på kommentaren jag fått.
Men allt försvann när det var dax att publicera den.
Japp nu så ska jag plugga,hejhej.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag glömde heeelt bort jordtimmen - undrade bara varför alla hade gått och lagt sig så tidigt på gatan - hahaha!

2009-03-30 @ 11:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0