..och nu är det onsdag...

..och inte har jag skrivit på flera dagar.
Lördagens fest blev en att minnas.
Hur roligt som hellst.
Ska nog vara sådana fester där man blir kvar i stortsett hela kvällen.
Jag var hemma runt 12 och det var lagomt.
Tog det väldigt lungt ändå på söndagen och inte var det nått till väder är på fm heller.
Fotr till Delsbo runt 15 för att hämta hem Tobias.
Där blev det även middag på en Sibylla kiosk,gott!!
Mös på hemma bara.
Måndagen bestod av plugg,
killarna kom hem vid 14.
Tisdagen var det strömavbrott som var planerat,
så jag åkte till Åkre redan kl 9.
Där händer det saker hela tiden om inite annat hittar man på grejer själv.
Så jag tog och mockade ur Pontus box.
5 skottkärror med spån åkte ur och då var det inte tomt heller.
Varför sluta med att hiva i skottkärror när jag kommit i gång..??
Fortsatte i laggårn.
Vet inte hur många det blev men jag får nog ta till tårna oxå:)
Kom hem till en jätte sjuk Göran vid 20-tiden.
I morse for jag vid 05,45.
Göran skjutsade killarna på skolan och åkte sedan hem och lade sej.
Efter en kalvning och lite körning efter att vi stökat klart så kom jag hem.
Killarna kom som vanligt vid 14.
Åkte till stan och mötte lillLinda.
For runt och handlade lite och sedan var vi hit och
donade på med en present som hon skulle ge till en kompis.
Tyvärr lyckades jag förstöra den så vi ska göra en ny i morgon.
Annars är det bara plugg då igen.
Men nu så har jag uppdaterat.
Dax för sängen, ska väcka Göran som snarkar i soffan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0