Men nu vet jag!

Jag var så trött när jag kom hem att jag mådde illa.
Helt uttömd var jag efter att ha stått 2 dagar i rad och
bjudit på nått och pratat om kundkortet.
Det var ingen skön känsla och inte nått jag tänker efter sträva igen!
Fick även reda på att från maj ska Hemköp Hudik ha
öppet från kl 07-23 må-lö och 08-23 på söndag.
Det var inte nått possitivt alls,
det gjorde bara att man tackade sin lyckliga
stjärna att man kommit på vad man vela när man blir stor...
Så nu är det verkligen dax att komma på dom ställerna
jag vill och kolla och visa att man finns.
Hade ju ett ex antal ställen jag vela besöka innan det var dax att åka till Vreta igen.
Men kanske hälften har jag kommit igenom.
Men det har varit mycket värt det jag fått vara med om i Åkre oxå.
Har ju odlingen kvar att lämna in och må, ti och torsdagen kvar att plugga på.
Kanske ska jag bort och kolla in ett ställe på to.
Men sedan har jag ju hela sista veckan oxå, men det är
för att kunna förbättra om det är nått dom vill jag ska skriva om.
Än så länge har det inte varit det så vi hoppas den veckan kan vara lugn.
Nu ska jag mysa med Göran i soffan.
Jörgen har just varit här och lånat 80-tals kläder
som märkligt nog fanns i Görans gaderob....
En skjorta av gadintyg trodde Jörgen och riktigt höga blå jeans med uppvik ner till.
Även en mocka väst lånade han.
Ett halsband i form av en döskalle lånade han av mej,
tror nog han kommer att se ut som en hallick...
Han skulle på 25-års fest, det lät inte dåligt det.
Men ha en bra helg då!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Instämmer - skönt att vara ifrån allt slit o släp på Hemköp! Jobbar man på Hemköp är man kroniskt trött - det är ju sjukt. Det är rena rama semestern att ta hand om spädbarn i jämförelse - har aldrig varit så trött som när jag jobbade på Hemköp! Kram!

2009-03-28 @ 17:01:25
Postat av: Angelica

Hmm.. Hittade han alla kläder i Görans garderob??? Känns som om G behöver lite utbyte.. Men han blev en stilig kille kan jag berätta.

Kram

2009-03-29 @ 11:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0