Jobbat på Hemköp.

Idag var en annorlunda dag, det var ju 3 månader sedan jag jobbade på Hemköp.
Men det gick av bara farten...
Såg det var grejor som inte skulle stå där dom stod som stod kvar....
Onsdagens stökmorgon flöt som det skulle till
skillnad från tisdagen kvällsstök, det gick inte som det skulle...
Men det behöver vi inte prata mer om eller hur?!
Missade en kalvning på onsdagen.
Kollade ut vid 06 och då var det superlungt men
sedan när vi var ut igen låg kalven där.
Hjälpt till att fylla vagen med foder och då slutade det med
att jag fick åka traktorskopa och hälla i 12 kg salt.



Så hära ser traktorn ut när man står i skopan.
Erika gömmer sej i traktorn, annars brukar man
se henne riktigt bra i sin oranga toppluva:)
For hem så jag hann städa huset innan killarna kom hem.
Fixade till på verandan så vi kunde ta fikat där när dom kom hem.
Killarna håller på att köra 4-hjuling så otroligt mycket nu.
Både Alle och Sanna har ju det oxå.
Så det går undan här nu.
Killarnas är minst och vi håller på och kollar efter större åt dom.
Vi får väl se hur det går i helgen.
Göran har gått på jour, vi får väl se vad som händer i helgen.
I morgon är det först träning sedan far jag på Hemköp.
Ska försöka komma iväg på en loppis och köpa lite påskpynt,
för jag hittade inte nått när jag letade i fjol.
Kanske finns lite tid att skriva i morgon, 
annars hörs vi nån annan dag...
Kollar mycket på Facebook nu oxå.
Där händer det ganska mycket!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0