Hrm...

Ska nog inte skriva att jag är duktig på att skriva i bloggen...
Nu är det ju lördag.
Men det har varit roliga dagar nu.
2 dagar i skolan så barnen undrade om jag börjat jobba där.
Var med Dennis på torsdagen och kunde inte hitta nått tråkigt där.
Men på fredagen i Tobias klass så förstår jag att det är jobbigt att lära sej nått.
Fast dom är nu uppdelade i 2 grupper.
Dennis hade jag med hem på fredagen medans Tobias följde en kompis hem.
Göran kom hem strax efter 16 som vnligt.
Han fixade till sej för after work i garaget hos Robban.
Skjutsade dit honom och for sedan på Breda gatan där Dennis och jag fick mat,tack tack!!
Var till Jörgens festlokal och dukade.
Där ska hans 30 års fest gå av stapeln i kväll.
Minst 30 pers ska få plats där är det tänkt....
Det var inte stort.
Ska nog vara kvar på riktiga festen när släkten åkt oxå.
Tobias ska till Maja och sova där i natt.
Men Dennis och Göran skulle hem dom.
Nu ska jag ta och klä på mej för att åka traktor till
Lingarögården där det ska vara skidtävling.
Och solen har kommit fram. Yippi!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0