Härliga barn!

Jag är så stolt över mina barn idag.
När Dennis fått på sej skidor och pjäxor fick han åka lite medans jag satte på Tobias sina grejor.
Och det kanske inte var så smart.
Hittade honom väldigt nära ett dike och elak.
Han skulle inte åka nå mera minsann.
Så när dom andra satte på sej sina grejor och fick västarna så tog han av sej sitt.
Men Tobias var så nöjd och hängde med bara.
Men när gänget åkt iväg så skulle Dennis ha på sej allt igen.
Sedan så fick jag ageera lift.
Det verkade vara den han tyckte var läskigast.
Men han kollade när dom andra åkte så i morgon skulle han nog åka han med.
Han åkte nog lika mycket och länge som dom i skidskolan.
Kollade in Tobias emellanåt och han såg ut att lyssna och trivas.



Här är den duktiga killen när han är på väg mot första åket.
Han ramlade i liften för det såg ut som han trodde man kunde sitta iden.
Men det gick bra ändå.



Här är lillkillen som såg till att jag fick massor av motion idag....
Han ser nöjd ut va??



Här äter vi grillad kyckling som vi värmde på över elden.
Fikade lite innan vi for hemmåt.
Nyss pratade jag med Berra som vi skulle låna stugan av i morgon och till på torsdag.
Men det har kommit ca 7 cm snö där nu och Berrra undrar om jag tar mej upp för backen som 
svänges så snäft där.
Ska fundera och kolla runt lite i morgon och sedan får vi se när vi är där.
Men det skulle varit mysigast att vara där uppe.

Så vi skrivs om någradagar förhoppningsvis. 

Kommentarer
Postat av: Anders

Okej, får väl ändå erkänna att det KAN vara lite mysigt med snö ändå :-)

2009-03-03 @ 10:28:47
Postat av: Angel & Gugge

De ser ju världsvana ut på skidorna! :)

Hoppas det gått bra de andra dagarna också.



Kramar

2009-03-03 @ 13:13:42
URL: http://angel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0