Veckoblogg blir det bra?

Kanske ska göra så över sommaren att man skriver en gång i veckan.

Typiskt, hängde just ut tvätt och nu regnar det...

Idag har jag varit i Åkre.
Det är väl min vanligast mening här nu:)
Men så är det mycket nu.
Maja är fortfarande sjuk och då hjälper jag till istället för henne.
Idag var det 2 som kalvat som skulle mjölkas ur oxå.
Tog reda på det så nu har jag just gjort kalvdans.
Ostkaka provade jag göra till morsdag och det lät som jag fick godkänt.
Bjöd mamma och pappa på middag här hos oss då.
Även svärföräldrarna bjöd jag men dom kunde inte.
Jörgen dök upp och Görans morbror Stefan.
På lördagskvällen sjösatte vi Iris.
Så jag fick mitt första bad i havet då.
Det var lågvatten och hon stod hårt på båtvagnen.
Tänkte vi skulle knuffa i henne men det gick inte så jag fick sätta mej på
traktorn och backa och dona men till slut så.
Tog en snabbtur till stan med henne då.
I måndags var jag ledig egentligen men då var jag och donade med Emelie.
Väckar klockan har ringt 04,40 i 2 mornar nu och
imorgon ringer hon kl 06,15...sicken sovmorgon!!
Nu måste jag hitta på nån mat till att Göran kommer hem.
Killarna har 1,5 vecka kvar i skolan innan sommarlov,
härligt. Vi får se när mitt lov börjar.....
Jaa, men just det ja.
Har ju beställt tågbiljetter och hotell i Göteborg ju.
Den 10 aug-13 aug så är vi där.
Det blir vår semestertur det!
Nää Madonna har åkt därifrån då!
På lördag är det traktorcrusing som gäller.
Ja det var väl allt.
Ha det bra ni med.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej du ska ju blogga mkt!! :)

Göteborg är ett bra val. Jag ska oxå dit men är någ där någon vecka tidigare än er. Ska provåka allt på liseberg åt er så ni vet vart ni ska åka sen. ;) hihi. Kram!

2009-06-03 @ 16:07:14
Postat av: Hanna

Vet inte om jag heller är så förtjust i veckoblogg....men jaja, vi får väl hålla tillgodo!;-) Kram!!

2009-06-04 @ 08:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0