Ochså igen.

Nu sitter jag och väntar på att åka på hälsocentralen igen med Tobias.
Nu är det utslag i handflatorna som kliar.
Började efter 2 dosen av den nya medicinen.
Svullnaden och rodnaden har oxå gått ner.
Pratade med rådgivningen idag och dom fixade tid så vi fick komma kl 13,15.

Annars har helgen varit lyckad tror jag:)
For ju ner till Maråker efter vår tur på akuten i lördags.
Tobias skötte sej bra och tog det så lungt
han kunde med tanke på att dom fått nya cyklar där.
Maten fixade jag till i ett väldigt huj.
MEN vad vi ska komma ihåg är ju att våra släktingar
inte är som vi, utan dom kommer gärna en timme före utsatt tid!
Varken jag eller mamma hade gjort i ordning håret, men maten var jag itid med.
Kommer bilder på maten sedan.
Mycket rökt fisk blev det till slut, hade inte planerat det men det kom både böckling och ål.
+ att pappa rökte sik och lax på lördagen.
Super gott tyckte jag det var:)

Ha det så bra.
Vi åker och firar mamma igen i morgon och blir nog kvar till onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0