Nu kommer bliderna!!

Nu har jag fått lite tid att lägga in lite bilder så här kommer nån vecka tillbaka!



Här har Dennis fått sin bok från förskolan på examen den 12 juni-09.



Söndagen den 14 juni hade vi kalas för mamma som fyllde 60.
Här är buffé borden med ljumen medelhavspotatissallad, pot grat.
Kyckling ben men tzatziki, rökt skinka och kalkon.
En grekisksallad blev det oxå där.



Tyvärr regnade det hela kalaset igenom.
Men vi hade det mysigt på verandan!



Sik som pappa rökte dagen före även en laxfilé sida rökte han,
sedan fick han både böckling och rökt ål.
Bröd, brie och meloner var det på detta bord oxå.



Jubilaren själv!! 60 år om 2 dagar!!
Delar av släkt och vänner kom på söndagen och vi blev 20 pers.



Vi åkte även ner på mamma riktiga dag den 16.
Då blev vi 12 pers på mat.




Jätte härligt väder var det då.



Tobias är riktigt duktig på att ro,
och försökte lära ut det till Dennis som lyckades ganska bra han med.

Midsommar-09



Jag jobbade till efter 10 på midsommaraftonen.
Åt frukost när jag kom hem.
Jag gjorde oskaka som jag hade med till Stocka efter att vi ätit sillunch och
åkt lövad traktor vagn till Rogsta hembygdsgård.



Lite uppståndelse blev det när vi kom med den,
om inte annat för alla hade så brått.....



Häftigt va?!

Vi kom hem vid 22 efter en ok kväll i Stocka, med grillat och mycket folk.
Vädret var väl inte så bra men det regnade inte...

Det var lite bilder från oss på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0