Igår och idag.

Igår:började jag kl 16,00 så efter en härlig frukost ute,

 
tog vi en sväng till stan.
Handlade soppor och vägde mej hos Jaana och jag har skött mej:)
Firade med att köpa smörgåsar på Subway, det har vi aldrig gjort tidigare.
Lade ut filten i parken vid Folkets Hus och mös riktigt i sommar värmen.



Hem och packade upp sedan var det bara att åka igen.

Idag:åkte jag härifrån kl 05,00.
Stökade på och var till stan igen i andras ärenden och hämtade upp killarna på vägen in.
Det körs ju med alla traktorer som finns där nu och killarna vela åka,
även jag men det blidde inte nått inte för mej, kanske i morgon??



Dennis och jag lagade stängsel med hjälp av Rune.
Då får man åka detta monster.



Tobias fick åka med Erik.
Tobias ser inte så glad ut, men det var svårt att få ner och hem honom....
-En gång till, blev svaret när det var dax.

I morgon är det eftermiddag för mej igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0