Tisdag em.

Och inte har det varit nått till väder här inte:(
Men i morgon ska det, så då ska vi åka x-tåget till Gävle och 
åka buss ut till Furuvik.
Farmor och farfar, Linda och Jocke och kanske Maja ska med.
Riktigt längtar nu.
Hoppas bara min nackvärk försvinner tills dess.
Idag har jag varit instängd i ammarummet och donat med den datorn.
En farbror och jag har varit där så nu hoppas vi det funkar!
Var och hämtade killarna och for och provade jobbarbyxor.
Till slut blev det 2 par......
Ett par som jag ska kunna ha hemma oxå och
åka till och från i och ett par som jag ska ha när jag stökar.
Killarna fick varsinna dom med,
men gissa om det kändes dyrt.
Exakta som Göran har på jobbet.
Tog stora storlekar så dom ska kunna ha dom ett tag.
Annars är det som det ska hoppas jag.
Var ut i hagen idag och kollade dom som ska kalva idag, i morgon och den 31.
 Den som ska kalva idag hade slem i rumpan så blev det
i då så tidigt i morgonbitti tror vi på då.
Gulligt med en till nu.
Dom 3 vi fick för ca 3 veckor sedan är så stora nu så...
Ha det så bra så blir det väl bilder från i morgon sedan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0