Hohoooooo.....

Så ekar det här hemma nu...
Killarna ska sova hos kusin Maja i Delsbo i natt.
Göran och jag håller på att hämta oss efter en vinnande
middag bestående av nystyckad oxfilé och friterade pommes.
Smör stekta färska chaminjoner med vitlök och sallad till blev väldigt gott.
Görans favorit dryckt till dock, coca cola.....
Strax väntar resterande jordgubbar jag fick av Annika idag och grädde till.
Jag har verkligen tagit tillvara på min lediga dag idag;)
Fick efterlängtat besök idag från Tranås redan strax efter 9 dök dom upp och
ett glatt besked såg jag genom fönster rutan till och med:)
Mös på med dom, hade baka frukost bröd.
Linnéa tyckte mera om knäckebrödet tror jag.
Killarna packade när dom åkt och vi åt lunch, hämtade upp Ragnar Rök(Rune).
Kom till Delsbo vid 14.
Pratade med Linda och Alva och kollade trädgården en stund innan vi for igen.
Nu ska jag ta och beställa lite kläder i en rea katalog.
Annars har helgen bestått av jobb.
Fredag fm sedan 2 stök både lö, sö och måndag.
Så ja, det känns i kroppen.
Ledig i morgon fm men börjar kl 15 sedan.
Så jag tänkte handla och byta lite gadiner om jag orkar...
Ha det så bra så ska jag försöka lite tidigare nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0