Vad gör man inte....



-Om jag får köpa båten får du klippa mej.
Så sade Tobias härom dagen.
Han har kollat in en båt ett tag som han velat ha.
Men vi satte inköpsstopp efter jul.
Men nu var han så långhårig och skulle inte klippa sej tills denna möjlighet dök upp......



Detta är enbart Tobias hög, även om jag även klippte Göran sedan.
Dennis kom ju nyklippt nån dag före jul han.
Då vela han att Göran skulle klippa honom.



Så här snygg blev man ny klippt.
Jag tycket dom ser frächa och välmående ut kort håriga.
Smsade till mamma och pappa men jag har inte hört nått än....


Kommentarer
Postat av: AB

Hehe... mutor fungerar i de flesta fall :-)

2009-01-20 @ 15:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0