Tack ,det värmer.

Och just det jag behöver just nu!
Tänker på lillasyster och Hannas kommentarer i mitt förra inlägg.
Grät mej till sömns igår för jag var osäker om jag gör rätt.
-Men det är ju det du längtat till, sade Göran.
Han tyckte nog jag var fjompig men höll om mej en stund.
Nerverna ligger utanpå just nu.
Måste tänka på att ta det lungt och andas hela tiden.
Fortfarande är det saker som ska fixas.
Detta med att jag blir åksjuk på tåget är väl en liten faktor oxå.
Men efter påsk ska jag få åka bil med Annika ner!!!!
Ska även ner 4 dagar i v:7.
Men nu har jag städat undan julen och det är rent och fint här hemma.
Så nu är det det sista av packningen kvar.
Göran hämtar mej redan 11,30 och tåget går 13,38.
Så jag ska hämta teleladdaren på jobbet och köpa åksjuketabletter:)
Kan inte mobilblogga än men det kanske kommer.

Hej från mej!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är övertygad om att du kommer få riktigt roligt och att det är helt rätt val. Själv är man lite nervös för resan ner till Skara och kursen där.



Lycka till!!!

(Hör av dig om du får nå funderingar, kan jag bidra med något så lovar jag att göra det)

2009-01-08 @ 13:14:27
URL: http://livetpalandet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej - hur har det gått, hur har det haft det?? Nyfiken ju!:-) Kram!

2009-01-10 @ 09:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0