Första veckan.

Ja, det var första veckan.
Har lämnat in alla uppgifter för "husdjur" och en "ekonomi".
Väntar på fler böcker till det andra.
Onsdagen var jag till Åkre.
Smsade med Erika på morgonen och hon var själv så
jag for dit när killarna åkte med bussen.
Tog en tur på Pontus och sedan hem till kl var 13,45.
Hann just före killarna.
Dennis och jag for till stan och köpte present till lillLinda som fyllde 17.
Åt när Göran kom hem och åkte sedan till Stocka på kalas.
Där var redan Dagmar och Ture.
Jörgen kom och Elisabeth med Sara Johan och Erika.
Fikade choklad i massor.
Jörgen, Göran,Sara och Johan åkte mot stan vid 18,50 för att kolla på hockey.
Tobias vela oxå med dom och blev väldigt ledsen när han inte fick.
Vi packade ihop och for hemmåt vi oxå då.
På torsdagen var det dax för nästa bil att kollas.
Det blev ombesiktning igen där oxå.
Var till Anna och fick lite kaffe.
Var även förbi Sara för att få lite hjälp med hur jag skulle få till det med datorn.
Åt lunch hemma och sedan pluggade jag och lämnade in lite uppgifter.
Såg att jag lämnat in lite mera än vad jag behövde oxå.....
Idag blev Tobias hemma för han klagade på huvudvärk.
Skulle varit till Åkre och ridit men det är ju -18 grader
så det får bli i morgon om det är mildare.
Ledig helg är det för mej oxå.
Tror nog att egentligen är det en jobbar helg.
För jag tänker och förbereder hemma som om det vore en sån helg.
Men jag ska rida om det blir mildare och annars kanske det
blir en tur till Söderhamn för att bada.
Göran skulle kanske hjälpa Robban med att nått i verkstaden.
Nu ska jag kolla om jag fått nån kommentar på det jag lämnade in i går.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heja heja! Vad duktig du är!

2009-01-16 @ 11:08:43
Postat av: Anna-Karin

Ja det är din jobbar helg.

Tänk på oss som måste slita.

2009-01-18 @ 12:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0