Attans då.

Har blivit utmanad idag, men o.t. som man är så vet
jag inte riktigt hur man gör när man kopierar...?
Så det kanske dröjer Angel.

Idag var min sista dag,och jag tror och hoppas att allt ska funka.
I morgon far jag till Vreta för första mötet med mina nya studie kompisar.
Fick en jättefin korg av mina snälla arbetskamrater!
Det var blommor och ljus och servetter i den.
Inte en tår vi fick till heller.
Ska ju träffas lite nu och då är det tänkt,
men det vet man väl hur det blir sedan det går fort att komma ifrån varandra.
Nu ska jag fortsätta med att ta bort julen.
Hejhej.


Kommentarer
Postat av: jenny

Oj vad roligt det kommer att bli för dej att studera! Jag bara VET det! :) Å brevet läste jag , å det blev ju helt perfekt och du!

Kram kram kram.

2009-01-06 @ 21:42:44
Postat av: Hanna

Stor kram och lycka till och lyllos dig och oj vad kul det kommer att bli med allt nytt för dig!!! Njut av alla nya människor och intryck och var riktigt riktigt stolt över dig själv som inte bara går och drar i gamla hjulspår utan vågar dig ut på nya marker! Det lönar sig alltid! Kram kram!

2009-01-06 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0