Måndags morgon.

Och jag har tagit upp kontorsstolen med en matta under ja.
Sitter lite lågt men det ska väl gå bra.
Har ju trådlöst tangentbord och kan ju lägga den i
knät som jag just gjorde nu.
Men det känns väldigt bra.
I morse när killarna skulle iväg höll det på att sluta i att Dennis kom för sent.
Men jag skickade iväg Tobias och bad honom säga åt bussen å vänta.
Och ingen kom tillbaka så då gick det väl bra.
Han var så seg idag.
-Kläder ska man ha det?, var hans filosofi idag.
-Mat måste man stoppa det i munnen?? var oxå hans funderingar idag.
-Borsta tänder sedan ska man det med??
Vi var uppe bra itid men inte så han hann inte.
Tur då att Tobias hade en bra dag och kunde komma iväg,
stod och kollade när han sprang ut.
Och jag såg inte att nån buss kom på den stunden,
så den stod nog och väntade på honom när han kom springande.
Dom är så stora nu att det ska kunna skötas själv.
Det vet dom vad som ska göras på morgonen och äta och klä på
sej själv det klarar dom egentligen, men det var väl MÅNDAG åt Dennis då.
Nu ska jag sitta och läsa igenom det jag skrivit.
Åker nog ut till Åkre en sväng oxå.
Ha en bra vecka, min kommer nog gå fort som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är ju det. Vi har räknat foderstater hela dagen så nu är jag yr i huvudet ;)

2009-02-02 @ 18:01:12
URL: http://livetpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0