Lönings fredag.

Ja, fast min löning kan man inte tala om.
CSN är inte klart än så vad jag kommer
att få i månades är inte klart tyvärr.
Tur då att det var många rödadagar i början av januari som jag
får pengar för nu och att chefan missuppfattat mej när jag skulle sluta....
Vi ska ivarjefall fara till stan och köpa byxor till stackars Tobias.
Han är ju så kräsen vad det gäller byxor.
Det ska vara "sparris" byxor.
Och när dom sitter så tajt så slits dom på ett och samma ställe och går oxå sönder då.
Han såg framför sej leksakaaffären direkt han så vi får väl se hur det går.
Ska handla en hel hög med bananer så vi kan göra friterade bananer oxå.
Har städat här hemma nu,
Dennis vela vara hemma och han har ju bara fritids hela dagen idag.
På friluftsdagen igår kom inte hans stavar med hem och dom vill vi ju ha.
Speciellt om vi ska åka lite sånt i Hassela med.
Dennis hjälpte till och städa och det var
villkoret för att han skulle få vara hemma med.
Så nu ska jag fixa till mej för stan:)

Kommentarer
Postat av: Anders

Hmm.. sparrisbyxor???????

2009-03-03 @ 10:31:13
Postat av: Anonym

Bra fråga Anders - vaddå "sparrisbyxor"? Vad är det??

2009-03-04 @ 21:19:49
Postat av: Hanna

Föregående kommentar vad jag...

2009-03-05 @ 08:45:27
URL: http://hannabizz.blogspot.com
Postat av: Jana

Ja, sånna ni vet cigarr byxor tror jag oxå det kallas.Även stuprörsbyxor heter dom nog, med snalasmala ben.//Jana

2009-03-05 @ 19:25:40
URL: http://janas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaha ja! Då är jag med!:-)

2009-03-05 @ 20:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0