Fredag.

Så fort man vänjer sej.
Det är så skönt att vara ledig och hemma på fredagar nu.
Annars har man ju om man haft tur varit hemma kl 7 på fredagen.
Nu är det min extradag...
Så här ser min vecka ut nu har jag tänkt.
*Måndagar pluggar jag hela dagen.Killarna kommer med taxi strax före14.
*Tisdag pluggar jag tills det är dax att åka till Åkte och praktisera vid 15.Killarna blir hämtad av Göran.
*Onsdag åker jag till Åkre 05,45, börjar stöka vid 06.Hem tills killarna kommer.
Innebandy för dom emellan 17-18,30.Då åker jag och handlar.
*Torsdag är det heldag plugg, killarna kommer med Göran vid 16,30.
 *Fredag är det lite så extradag, behöver jag plugga gör jag det men städning är det defenetivt.
Helgerna ska jag försöka vara ledig, och göra nått med familjen,
men har lag lust så pluggar jag då med.
Söndagen har jag ridningen.

Denna tid på 9 veckor innan jag ska ner till Vreta igen
har jag även gjort en att göra lista med
14 olika punkter......
8 punkter har med skolan å göra och innefattar att kolla både olika mjölknings
sätt och en eller 2 grisar och en nötbonde, traktor är en post som kan återkomma.
Annars kunde jag stryka den efter som jag körde i helgen:)
Trode jag skulle kunnat stryka 2 till i veckan men det blev inte så.
Killarna har lov v.10, då ska jag vara ledig från plugget med har jag tänkt.
Har ju sagt att Tobias ska gå på slalomkurs men tror inte det blir
så utan det får vi ta en dag om vi har tid och lust.
Det är inte så att han tjatar om det heller.

Nu ska jag klä mej varmt för jag ska med Erika och leta lite saker till Pontus.
Ihelgen ska Göran iväg och åka skoter med några.
Vi vet inte vad vi ska göra, nån som har förslag?

Kommentarer
Postat av: Angel

På söndag är jag hemma! :)

2009-02-20 @ 16:19:02
URL: http://angel.blogg.se/
Postat av: Lena

Tänkte bara tipsa om att i Högen finns det en bonde med relativt nybyggd lösdrift så det kanske vore intressant för dig med ett studiebesök där? Jag kommer att ha ett veterinär besök framgenom (inom ett par veckor hoppas jag) där vi ska såga av ett horn på en äldre ko så jag kan hojta till när det blir ifall det är något du skulle vilja vara med o kika på =)

2009-02-21 @ 10:23:52
URL: http://livetpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0