Lördags kväll!!

Och vi har avverkat det 3:dje kalaset för Göran!
Brukar minimera kalasandet och slå ihop både Göran och
Dennis men så blev det inte i år för vi hade semester och vela inte boka upp oss nå.
Utan se vad vädret gav och kunna bege oss om det var fint.
Nu blev det ju inte fint när dom fyllde så då hade
vi kalas då och dom andra dagarna som andra kunde.
Så när Göran fyllde i tisdags hade vi Jörgen, LillLinda och Jocke här.
En hel dag blev det här för dom, kom vid 14 och åkte vid 22.
Men trevligt var det!
Onsdagen var det bara vi och på
torsdagen kom Jörgen, Erika och Görans föräldrar.
Upptäckte då att ugnen var trasig:(
Det blev ju inte nå sent för killarna hade ju börjat i skolan.
Idag kom Jörgen, Dagmar, Ture, mina föräldrar och Irené och Hans.
Hade sagt det skulle bli tårta men snodde ihop 3 pajer, lite sallad och bröd tills dom kom:)
Nu fick jag använda underugnen och det gick väl det med....

I morgon far jag med lilla syster till Stockholm.
Ska kolla in hennes lgh och åka till Vreta över dagen på måndagen.
Kommer hem på tisdag.
Nu måste jag kolla packningen min!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

HALLÅÅÅÅÅ!! Räknas inte jag eller???

2009-08-23 @ 13:01:13
URL: http://sarawestrin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hur i hela friden "slänger man ihop 3 (!!) pajer" så där bara??!!...;-)

2009-08-24 @ 11:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0