Kalasdag.

Det har det varit för Dennis idag!
Från kl 12 då började det med barnkalas.
8 killar och 2 tjejer blev det tillslut+några syskon.



Här fikas det efter en stunds lek.



Häftig tårta va??!!

Vuxenkalaset började kl 17.
Då hade jag gjort 2,5 smörgåstårta till 17 pers.



Den med skaldjur som Johan inte kunde äta...;(



Men denna kunde han äta:)

Gjorde tårtor som Sara kunde äta så hon inte behövde fuska så mycket;)



=glutenfria!!
Och massor av gott vin till hade vi och trevligt som tusan var det.
Mamma, pappa och lilla syster kom upp med båten och nu
när dom for tog dom med Tobias ut.
I morgon hoppas jag att jag är ännu bätte i ryggen än
idag så då ska vi fara ut ganska tidigt.
Kanske vi kan gå till Stocka då, svärmor skulle bjuda på middag där:)
Ha det så bra. 
Vi åker till Göteborg på måndag, dop på söndag så i kommer nog hem på lördag,
men det kanske inte finns nån tid att skriva här tyvärr,
så ha det så bra.
Kram.

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fubbigt!Jag vill oxå åka till Göteborg!;-) Trevlig resa - kram!

2009-08-06 @ 08:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0