Kalas dax.

I morgon blir det kalas för Dennis.
Han fyller 7 år då.
Det har varit lite öppet med kalaset men när vi blev hemma pga min
rygg så blir det både barn och vuxen kalas samma dag.
Var ju iväg till gammla hederliga Bosse igår och på
kvällen kunde jag faktiskt röra mej skapligt.
Men det är kanske en del att göra med "Timrå cocktailen" jag tar oxå.
2 voltaren och 2 alvedon....
Men jag fick förslag på vad jag skulle gå om jag hade värre idag.
Men i morse var det riktigt ok.
Fast det blir lite värre när jag varit uppe en stund,
då var det musklerna i ryggen som sade ifrån.
Så nu är det daxför vila igen.
Då ligger jag med en fotpall under fötterna så ryggen får slappna av.
Var hos Bosse säkert en timme och 20 min igår.
Massor av förslag och jag ska tillbaka och få ett träningsprogram oxå.
Nää, dax för vila nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0