Hihi så roligt!

Det funkar med att mobilblogga!
Häftigt.
Fast jag vet inte hur jag ska göra för att
det inte ska stå samma sak 2 ggr...
När vi var på Ormsand så skickade jag hur
mycket som hellst men det vela inte gå iväg därifrån:(
Så nu kan jag hålla på flera gånger om dagen.
Häftigt när vi är i Göteborg.
I morgon är det dop,lilla Gry ska döpas.
Ska till Bergön, tänkte ju ta båten men det blir ju
lite tidspress när vi ska till Göteborg på måndagen.
Känns inte så troligt men det hade ju kunnat
blåsa upp på kvällningen....
Nu blir det bilen istället och det känns tryggt!
Efter att vi kommit i land från en helt underbar dag
idag så svidade vi om och gick ut å åt.
Hamnade på Texas,mmmm gott så!
Köpte med oss marschmellows hem och gick
ner på stranden för där hade dom haft grillkväll.
Killarna badade igen och Göran for och kollade/körde gocart.
Nu är vi hemma men inte Göran....?
Ha det så bra så fortsätter jag mobilblogga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0