Första veckan!

Och det har gått väldigt fort vår första semestervecka.
Tyvärr har den inte riktigt blivit som vi vill för jag dammsög och fick ryggskott i helgen.
Men fortsatte som det var planerat.....
Var på Lingarögården och lyssnade på Hudnära, super bra var det.
Var till Ia och Erika på suring efter det.
Tänkte vi skulle fara med båten på söndagen, men det klarade jag inte.
Var och blev på bankad på måndagen.
For till Maråker i bil, hade ju tänkt båt.....
Var ut på mammas 60-årsdags firande med moster och Jenny.
Spat var välgörande för mej!!!
Sol, vind och vatten på Orhalla var kanon.
Kom hem på torsdags morgon till Hudik.
Packade om och for ut med båten.
Men det blåste på ganska bra så vi gick till Kärringön.
Båten bredvid var det en kiropraktor från Ljusdal, så han hjälpte mej lite.
Annars var det flera från ambulansen där oxå om det skulle krisat.....
Jag blev helt lyrisk när han lade mej på sidan och det knakade 2 gånger.
Tyvärr var det ju inte så bra att vara i båten då...
Fredagen for vi till bekanta i Iggesunds skärgård.
Drack 3 glas vin där och det blev samma verkan som när han knådade mej;)
For vidare mot Bakspån på kvällen.
Där rök Dennis och jag ihop så Göran hörde oss på stranden....
Så vi bestämde att fara hem idag.
Och det är faktiskt skönt.
Just nu är dom på bio.
Ska lägga mej och kurera mej ett tag till innan det är dax för sängen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kram! Inte kul med ryggskott!

2009-08-01 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0