Jippi!!

Jag har fått 2 MVG, 2 VG och ett G på mina inlämningar på ekomomin!!!
Kul tycker jag med tanke på att jag tyckte det var svårt och kändes lite konstigt att
gräva så djupt ner i företagsdrivande när jag inte behövde....
Annrs så var det inte många av mina lärare som svarat.
På tekniken får man bara "klar".
Och där var inte sista uppgiften kollad.
Husdjur och odling var inte heller kollade.

Annars har det varit 2 dagar när jag varit så trött.
Söndagen var värst, då skulle jag bara ha legat framför tvn,
men det blev bullbak, dubbelsatts, och även grannens succekaka
hann med en snickerskaka med.
Sedan lade jag mej och kollade på Mamma mia.
Den är så super bra. Kollade 2 ggr för Göran kom hem mitt i.
Sedan hade Göran en grej han vela göra efter att han tinat upp efter traktor körningen.
Dennis och jag var med men Tobias vela vara hemma och leka med grannarna.
Vi var på Skutan och fikade, fast jag var fortfarande så trött att det inte var så kul.
Igår morse ringde klockan kl 05.
Sedan bar det av till Åkre, kom hem efter killarna vid 14.
Då hade vi hunnit 3 moment.
Mjölkat, skrapat och strött i alla hallar och boxar + att vi tog reda på plattan med gammelmat.
Är trött idag med och det vet jag varför......
Nu ska jag dricka lite kaffe och sedan fara dit igen.
Tur man får energi när man är där!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra jobbat med skolan! Visst blir man nöjd med sig själv efter ett sådant besked. :) GOOD DONE!! kram

2009-04-07 @ 10:53:00
Postat av: Anna-Karin

Duktig tjej.............

2009-04-07 @ 12:44:23
Postat av: Hanna

Heja heja och grattis!

2009-04-07 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0