Hälsningar från Vreta!

Hallojs!
Här kommer hälsningar från Vreta Kloster!!
Hörde det snöat hemma, men här går vi i kortärmat!
Solen har varit med oss från kl 12 i går.
Fick ju åka bil med Annika ner i måndags morse.
Tog lite tid ca 8 timmar, men Linneá var jätteduktig så det gick bra för oss med.
Tomas kom oxå ner samma dag men han fick bo i en annan dörr.
Gick till Hemköp och handlade lite på kvällen.
När vi träffades första dagen och hade lite teknik
så var det lite grått och trist.
Men hur roligt tror ni inte jag hade när jag fick följa med Karin och montera
på plogen och drog ut på ett fält med henne??!!
Vi plöjde så det stod härliga till.
Trodde vi skulle bli av bytt men vi fick vara där och köra tills det var dax för hemgång.
Karin kunde och hjälpte mej lungt och sansat så jag oxå fixade till 3 fåror!!!!
Urroligt var det, så älskling köp nu en plog;)
Tyvärr hann vi inte med varken harvningn eller kolla in besprutningen.
Kvällen tillbringades med Malin och vi åt lite i vandrarhemmets kök.
Tog en kvälls promenade efter Göta Kanal.
Det var vatten jympa i badhuset så det var jag och ca 50 äldre damer på.
På mornarna hittills har jag varit ut på en lite promenad på ca 20 min.
Onsdagen tillbringades med att kolla ogräs......
Både i bok och på riktigt.
Just det ja, vi hade ju prov oxå på morgonen då......
Gick väl lite så där men det ska bli intressant att få tillbaka det ändå.
Igår kväll grillade vi på vandrarhemmet, jättegott.
Vi var 6 st på vandrarhemmet och alla var med.
Hann med en tur till Cloettas butik oxå:0
Idag har det varit ekonomi,jobbigt men det ska gå och mycket uppgifter har vi fått till v:22.
Nu är det hemgång och sedan ska vi mot Berg´s slussar och i varjefall äta glass.
Jo, det är där i "Göta Kanal" som dom far förbi Italienarna i båt på land.
Kommer hem vid 21 på fredag!
Ha det så bra tills dess!!
Kramisar Jana.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att du skriver vad du gör även om ja kanske inte förstår varje ord. :P Men prickarna hjälper mig lite om det är negativt eller positivt. ;)

Kramis

2009-04-16 @ 20:56:07
URL: http://sarawestrin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Låter som att du har det vääääldigt trevligt där nere! Kul! Kram!

2009-04-16 @ 21:45:40
URL: http://hannabizz.blogspot.com
Postat av: iggemormor

Vaa Cloetta butik?? Shitt tror jag skulle "råka" gå dit varje dag ju!! =D

2009-04-17 @ 17:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0