Men vad fort det går...

Trodde jag skrivit i helgen ivarjefall.Men det var visst en vecka sedan nu..Lördagen och söndagens ridningar gick jättebra.Hade Vestus båda gångerna och fick även göra iordning honom.Söndagen skulle jag ta hand om honom efter oxå men det kom en tjej som skulle ha honom så då slapp jag det.Lördagen tog jag hand om honom.

Det blev på söndagen vi for ner och grattade pappa på farsdagen, helgen efter...Göran skulle ha varit me han oxå men dom höll på med nått jobb i Iggesund som dom blev försenade med så han kunde inte vara med.Tyvärr för då kanske vi fått några öringar med hem.Pappa hede tänkt han skulle följa med ut och lägga.I stället donade vi på där och killarna lekte med nån byggsats.Dom hade även bilen full av grejor hemmifrån som det lektes med.

Måndagen var ju ledig så då for jag till Erika och hälsade på igen.Do har massor av folk där nu som går och väntar på snön verkar det som.For hem vid 13 och till skolan på utvecklingssamtal kl 14.Pratade och pratade tills klockan var nästan 16....Tänkte killarna och jag skulle gå på nya Dackås och fika sedan biblioteket men det blidde inte nått när vi pratade så länge.Hem och gjorde mat sedan var jag på ett till möte i ca 3 timmar.

Tisdagen var det jobb mellan 7-17.I delikatessen.Jätteroligt är det för man är lösare på ett annat sätt än i kassan.Var och handlade soppor efter jag slutat,det går inte så bra just nu med dom men jag har ju inte slutat helt men det går väldigt sakta neråt tyvärr.Väldigt besviken på mej själv,men jag vet ju varför jag inte orkat hålla i en ren kur.Men jag har inte gått iupp ivarjefall.Skulle åkt till Håcksta och hämtat Tobias som följt en klasskompis hem, men när jag ringde och sade jag var på väg så skulle deras pappa åka till stan och tog då med sej Tobias hem.

Igår städade jag här hemma innan jag for en liten kortis till Åkre.Var där mellan 8,30-11 bara,och är fortfarande chockad över att jag sade nej till att följa med Erika ut på Tiger!!Hade planerat att åka till Näsviken och Dakapo och det gjorde jag oxå då.Det gick visserligen jättebra!2 kjolar,1 par kapribyxor,2 blusar, en västklänning kortare och en klocka för 130 kr!!!Funderar på att fara igen för jag såg 2 olika västar som jag inte köpte, kanske nån är kvar....Jeans och vanliga byxor ska jag kolla igen.Städade igenom min gaderob när jag kom hem,hade varit in på Ö&B och köpt galgar.Efter maten tog vi reda på all rentvätt. Vi har inte så mycket lorttvätt, för båda gillar att tvätta.Men det är det att ta reda på den sedan som ingen tycker om....Tog då även trosor och strumor lådorna, även Göran fick ett ryck!

Nu börjar klockan gå igen för det är ju matbjudning och då jobbar jag 10-19 istället för "natt".Ska ha möte med chefen idag så håll tummarna för att vi kan ta det lungt och sansat.Har matbjudning på fredag oxå och på lördag kl 11,00 åker vi mot Sundsvall och en natt på Södraberget och rock n´roll christmas med The Refreschments.Det är 12 pers från jobbet som far nu.Ska bli riktigt kul eftersom det är vår enda julfest, för Hemköp har ställt in sina fester för hela kedjan går dåligt.Ja det var väl allt i stora korta drag...Snö har det kommit inatt men inga mängder, kallt är det så den blir kvar idag i varjefall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0