Jaa!

Nu är det änteligen dax.
I morgon far vi till Sundsvall för en natt på hotell.
Har sparat ihop pengar på jobbet och det är då vi själva som betalar denna resa.
Flörtade med Göran idag så jag fick en slant att handla för.
Fick reda på att Cubus ju finns där uppe och jag vill ha en rak röd klänning.
Har tagit med den svarta raka inte väst klänningen(då hade jag fått stå hela tiden om jag tagit den..)
Dom 10 kg skulle ha varit borta nu dom ja, men tyvärr omständigheterna gjorde att dom blev kvar.
Ska försöka igen 2 veckor i december, men jag lovar inte nått.
Svarta stövlar ska jag ha till, ska köpa röda strumpbyxor.
Låter som vi alla ska ha svarta stövlar till våra kläder.

Erika smsade om att Pontus fått broddarna på sej och att det gått bra.
Tror jag blivit rädd efter vår tur på täckten, men det är bara att bita ihop
för jag vet ju att det är roligt och det kommer att gå bra!
Men tycker inte om hur magen hoppar bara......

Nåväl nu ska jag sova så jag är utvilad till i morgon:)

Kommentarer
Postat av: Petra

Önskar dig välkommen hem igen då..

Å hoppas ni haft det super trevligt..

2008-11-23 @ 09:30:53
URL: http://petraw73.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0