Fredags morgon.

Dennis är hemma med mej tills det är dax att åka till jobbet.
Han har ju bara fritids på fredagar,
så då får Tobias åka själv på morgonen.
Igår började jag jobba kl 13.
Men först hann jag städa och torka golven här hemma.
Hämtade upp Sara och var på Dollar.
Skulle gå på Bankock kajen och äta,
men dom hade semester dom...
Så det blev Noj´s istället.
Otroligt gott var det där.
Hann tyvärr inte med nå mera stad,
men då vet jag det till nästa gång att vi behöver mera tid.
På jobbet var det precis som för 10 dagar sedan när jag sist jobbade.
Fixade och doande inför bjudningen i morgon.
Ska försöka ragga kundkortskunder.
Det var lite halt när jag körde hem, men jag tog det lungt så det gick bra.
Satt här en stund innan det var dax för sängen.
Idag är det fredag, och i kväll är det killkväll när jag kommer hem.

Ha en bra helg, jag ska försöka ha kul i helgen..:(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0