Återigen måndag.

Japp, sitter här och letar fleccefodrat galonställ tll Dennis eller om
jag hittar till Tobias får han Dennis.
För även om jag hoppas på riktigt med snö så har det ju visat
sej att det inte brukar blir så...
Den lilla snön vi hade regnade bort i helgen.
Det var ju varningar om att det skulle regna och sedan bli riktigt kallt,
men här är det fortfarande 5+ och blåst.
Jobbade till 15 på lördagen.
Göran åkte på hockey 15 min i 15 så killarna var ensamma när jag kom hem.
Dom hade varit kaxiga och sagt dom skulle vara ensamma en timme
till när jag for och red och innan Göran kom från hockeyn.
Men när jag kom hem vela dom inte det ,
så Dennis tog och ringde Ica som tog med sin
vännina som var hos henne och kom ut till oss för den stunden.
Vi hann fika innan jag for.
Jag hade fått Verdi igen på ridningen.
Jaja tänkte jag,tycker ju inte om honom för han tar bettet hela tiden.
Men vi gjorde det bästa av situationen och vi hade det riktigt härligt.
Pigg och med är han.
Galopperade av bara tusan gjorde vi med, när jag inte störde honom....
Soffan började lektionen med att säga att vi skulle rida både lördag och söndag närsta helg!!
Gissa om glada vi blev då!!
Nästan som när vi började på ridskolan då hade vi så med.
Var kvar till nästan strax före 19.
Ringde hem och det bestämdes att jag skulle hämta pizza.
Göran hade kört traktor så han hade fått en sträckning troligast
i ryggen och hade haft så ont att han hade jobbigt å andas. 
Men det var bättre fast inte på långa vägar bra.
Popade popcorn och mös på resten av kvällen.

På söndags morgonen for Göran till Robban i verkstaden.
Vi spelade Tobias nya spel på dvd och med bokstäver.
Lämnade killarna hos Robban vid 11,30.
Jag började jobba 12,00.
Det var ju partnerskap igen och donade med det.
Sedan har det ju satts upp julgrejor,
och vi tyckte det behövdes pallsvep runt dom och lite i taket.
Så det donade jag med oxå.
Slutade kl 21 och då riktigt spöregnade det ute.
I morse blev vi lite sena,
för Göran väckte oss inte innan han for som han brukar.
Men med lite fart så gick det bra.
Dennis ska till brandstationen idag han.
Tobias har nog gympa, har inte sett nått veckobrev.
Jag ska till tandis kl 10.
Petra fyller 35 så grattis, grattis igen!
Har redan hunnit chatta med henne.

Nu ska jag mysa framför tv´n ett tag innan jag
gör mej i ordning för tandis och sedan Åkre!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Petra

Men fick jag vara med i din blogg idag.

Tackar åter igen :)

Man är ju som ett årgångs vin...blir bara bättre å bättre med åren...

2008-11-10 @ 16:56:37
URL: http://petraw73.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0