Söndagsmorron den9 mars-08.

Ja, det är dagens datum och det är morron om kl 9 räknas till det?
Vaknade av att jag hörde elvispen gå i köket.
Vi väntar besök idag och då brukar Göran vela göra sockerkaka.
Så när jag kom upp luktade det så gott i huset så.
Frukosten stod på bordet den med.
Men nu är han på väg att fara och hämta hem sitt senaste renoveringsobjekt!!
Blev väldigt besviken igår när han måsta stanna hemma för det snöade, nu regnar det....
Tobias och jag hade en himmla rolig em och kväll igår!
Vi var på en klasskompis till Tobias badkalas.
Åkte hemmifrån kl 15 och kom tillbaka kl19,30.
Badade,badade,badade och bubblade gjorde vi.
Hela klassen var bjuden så det var mycket barn och folk där.
Även syskon fick vara med, men Dennis fick inte för Tobias.
Inte så många föräldrar som badade tyvärr.
När vi kom hem var det bara att göra lite att stoppa i munnen
och sätta sej framför tv och kolla in andra chansen.
Sicken skräll igen då!
Men det var roligt att se.
Jag hade köpt hem sushi till mej och Tobias vela ha en pizza ut frysen.
Igår fm så städade jag och putsade fönster i vardagsrummet
och då blir det ju som vanligt lite omflytt oxå.
Så nu står datorn vid fönstret ist.
Hela hyllan med pärmar där datorn stod och en blomhörna har jag nu oxå.
Rummet blev mycket större,fast det ända jag tagit bort är en fotölj och en fotpall.
Och vilka fins fönster jag fick då, för dom var lortiga!!
Idag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända,
men besök skulle vi få på fm.
Skulle ha teori på ridningen idag.
Ledig på måndag oxå sedan jobb tisdag för att sedan vara ledig på onsdagen igen.
Men efter det kommer 4 dagar med jobb......
Ska väga mej på torsdag.....
Men jag har stl 40 i byxor på jobbet nu så lite ska väl ha hänt?????
Ha en fortsatt trevlig helg ni med, det ska jag!!

Kommentarer
Postat av: jörgen

göran´´s renoveringsobjekt, är det en ny traktor mån tro??
han är då himla duktig i köket måste jag säga,,,,,

2008-03-09 @ 15:28:03
Postat av: Sara

ledig även torsdag kväll hoppas jag??? :)

2008-03-10 @ 10:48:56
Postat av: Angel

Vad gjorde Dennis hela helgen dÅ? :)

2008-03-10 @ 11:16:52
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Jana

Jörgen:du känner din bror du:)
Sara:inte som det ser ut nu tyvärr,men man vet ju aldrig...
Angel:Han var med pappa och åkte stortraktor,4-hjuling,sov och åt godis:)
Kram till er och tack för kommentarerna!!

2008-03-10 @ 11:50:38
URL: http://janas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0