Onsdag efter påsk.

Just nu går jag bara och planerar för turen till Hassela känns det som....
A och W har varit här en stund och dom har just åkt.
Vi var ju i Söderhamn med dom och J och M i går.
Åkte härifrån redan kl 9,30.
Tankade och hämtade upp dom,
Dennis hoppade över i J´s bil så det inte skulle vara så trångt i vår bil.
Kom ner innan dom öppnade men det var mycket folk som stod och väntade.
Vi hade en härlig tid där,
det blev några timmar kan jag säga.
Lunchade med deras pizzaslice dom har.
Det var vid 12 sedan kl 2 var det varma chips som gällde.
När jag vid halv 4 sade att nu åker vi sista turen i banan och sedan går och byter om,
då var det inte nån som protesterade.
Åkte vattenrutchbanan hur många gånger som hellst.
Även den större åkte A,J,M och jag.
Hoppade från trampolin gjorde vi med,men inte den som gungar utan den som sitter fast.
M hoppade från den nästhögsta med.
Tog en väng in på McD när vi började vår resa hemmåt.
Kom hem efter 6.
Då var det pys på, och vid 8 var det natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0