Ny värld!!

Så har det ju blivit nu när man gått ner i vikt och inser att man kan göra vad man vill.
Jo, det kunde man väl förr med.
Men om vi tar ridning så tyckte jag att jag var för stor.
Men nu så är det bara vädret och årstiden som håller mej tillbaka.
Tänkte mej att jag skulle lära mej lite mera innan jag letar efter en häst att ta hand om.
Nej, inte tal om köp inte men att ta hand om och rida ute med.
Om man kollar på blocket så finns det jättemånga i bara Hudik som vill ha medryttare.
En kompis ska prova nu för 400 i månaden.
Då är det ridning 2 ggr i veckan.
50kr/gång.Allt finns, inte så mycket ansvar utan bara träning för både ryttare och häst.
Och många vill ju göra så för att hästen inte bara ska stå hela dagarna.
Blir så sugen, att jag inte vet vart jag ska vända mej.
Det har nog inte varit nått som jag velat så mycket som med hästar och ridning tror jag.
Därför blir det mycket om det här på bloggen om ni ursäktar.
Idag så kom Tobias iväg till bussen i vanlig ordning,
vi hann nysa lite i köket med frukost och lite läxläsning innan han gick.
Jag var ner och tränade och det var roligt att stå på orbitreken,
mycket på grund av radio rix tror jag.
Det var en människa från Ljusdal som tävlade och vann, lite konstigt,
biljetter till Globen på lördag med hotell övernattning.
Avis!!näää hur kan du tro det??
Nej nu ska jag hjälpa Dennis som vill ha järn runt benet??!!
En ståltråd som ska hålla upp en grej han gjort för att ha pennor i.....

Ha det så bra så ska jag fortsätta drömma..... 


Kommentarer
Postat av: Angel

Dennis den uppfinnaren! :)
Han hittar då bara på en massa roliga saker han. Jag vill umgås med er snart!
Kramar till er alla!

2008-03-12 @ 10:41:48
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: mamma

Var det felstavning eller är ni förkylda

2008-03-12 @ 10:55:22
Postat av: Jana

Men oj då.
Det skulle ju vara mysa inte nysa...
Kramisar.

2008-03-12 @ 11:15:55
URL: http://janas.blogg.se
Postat av: jörgen

jana, ut o rid med dig iskogen, göran kan ju följa efter i traktorn,,,,,, lr?

2008-03-12 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0