GLAD PÅSK!!

Bloggen har inte velat med mej på nåndag nu.
Inte kommentarerna jag skrivit har kommit in heller...
Så jag hoppas dessa kort som jag tagit på killarna
nu i morse kommer in i varjefall!!

image757

Här är påskgubbarna!
En brandmanpåskgubbe och en cowboypåskgubbe.
Brandmannpåskgubben for med Göran till dagis
redan kl 8,30 och skulle till kyrkan för påskvandring.
Jag börjar inte förrän kl 12 idag så jag är hemma och städar lite en stund till.
Tobias åkte med bussen som vanligt kl 7,15.

Så nu på detta sätt vill jag önska alla en GLAD PÅSK!!

Kommentarer
Postat av: jörgen

snygga påsk gubbar!!

2008-03-20 @ 14:04:47
Postat av: Angel

Snygga påskgubbar! Är de så snygga då de kommer på söndag också?!! :) Ni är så välkomna då! Jag längtar!
Glad påsk på er!

2008-03-20 @ 14:52:47
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Petra

Tackar för pratstunden på telefon idag..
Å tycker det är super kul att du oxå ska med på båtresan,va ju ett tag sedan du å jag gjorde nått roligt ihop ju :)

Glad Påsk till er alla.

2008-03-20 @ 15:25:32
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Hanna

GLAD PÅSK! Kram!

2008-03-21 @ 07:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0