OjOjOj.

Vad det händer grejor nu alltså!!!
Denna grej fick jag på posten igår!!!!



Har just tagit den i bruk så jag kunde inte knäppa på den med den....
Men så sorgligt det var att lägga undan den gammla.
Fast kollade igenom den igår poch så mycket annorlunda är det ju inte som tur var!!

Igår var även första dagen för killarna på fotbollsskolan!



Här är dom på väg in på gymnasiet där alla 100 barn samlades.
Kolla in Tobias fotbollsskor jag köpt av en granne.
Det gick jättebra med gruppindelningen och dom hamnade med klasskompisar båda 2.
Vinkade så glatt hej då till mej när det var dax att åka.
Jag for naturligtvis till bonden Jansson jag.....
Där städade vi och donade på och det var så roligt.
Blev lite orolig en sväng för regnet vräkte ner och jag undrade hur killarna hade det.
Men jag hade ju skickat med regnkläder och mer kunde jag inte göra.
Hämtade upp dom efter 3.
Åkte hem och gjorde mat tills Göran kom hem.
Bakade skorpor och en mjukkaka.
Göran fick åka på jobb,skönt tänkte jag och skulle försöka få killarna tidigt i säng.
Men det gör jag inte om nå mera.
Hua vad dom donade 1 timme tog det innan dom kom till ro och vart trötta.
Då är det då bättre dom får vara uppe nästa gång och jag lägger mej...

I morse stämde det inte med skjutsar till fotbollsskolan och jobb.
Så då fick dom vara hemma 2 timmar själva på morgonen och åka med
en granne dit och en annan hem och vara själva ca 1 timme till då när dom kom hem.
Men det hade gått så bra så.
Jag har en tendens att stänga av när jag kommer på jobbet.
Men idag ansträngde jag mej för att inte göra det.
Ringde 1 gång och Tobias ringde en gång för han vela
ha ett par speciella byxor.
Men då vart jag närvös när jag såg att han ringt.
Hade ju ljudlös på jobbet och missade alldeles hans samtal.
Nu har Sara tagit med båda på cirkus som är i stan.
Och det  var cirkus innan vi gav oss iväg oxå.
Gissa om tidsoptimister dom 2 är.
Middagen tog hur lång tid som hellst att få i.

I morgon är jag ledig och lön kommer då:)
Ska på stan med lillLinda.
Hämtar upp killarna kl 15 och sedan far vi till bonden Jansson för att vara med och "stöka".
I helgen kommer nog Iris i hoppas vi.
Ha det så bra, det ska jag....(bara 17 dagar till semester)

Kommentarer
Postat av: Angel

Ska det bli fotbollsgrabbar av dem?! :)

Vilka är det som håller i fotbolsskolan?

Kramar

2008-06-25 @ 09:26:00
URL: http://angel.blogg.se/
Postat av: Sara

jaaaaaaa,iris till helgen :D

2008-06-25 @ 17:08:37
Postat av: Petra

Bara 17 dar kvar till semestern....

Usch jag vågar inte räkna hur många det är kvar tills min börjar,är nämligen rädd för att det är betydligt fler än "bara" 17....

Fast just nu känns det rätt ok att det är ett tag kvar tills den börjar,för då hinner ju fin vädret å värmen komma innan oxå...

För vi spar ju på finvädret till vi har semester eller hur :)

Kramis.

2008-06-26 @ 09:49:19
URL: http://petraw73.blogg.se/
Postat av: Jana

Angel:tror det är abk som håller i den, dom är på Ullsäter och gymnasiet.

Sara:JJJJJJAAAAAAAAAAAAA:)

Petra:Ja men visst väntar vädret på oss!

2008-06-26 @ 23:29:21
URL: http://janas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0