Jobb tisdag.

Inte nått märkvärdigt var det väl med det..?
Vaknade av en riktig kyss av min man!
Faktiskt ganska pigg, fast kl var bara 05,30.
Killarna kom upp med en väldig fart och klädde sej ännu fortare....
Jobbade och stod i på jobbet.
Det är roligt i charken, men vissa saker som
man inte gillade blir man påmind om nu....
Hämtade killarna hos Ica eftersom Göran är och jobbar.
Åt jordgubbar och grädde när vi kom hem.
Tobias vela ha smält choklad till,
och han var så glad och mysig idag så det fick han.
Jörgen kom och hade åkt vattenskoter.
Han fikade med oss.
Sedan var det nästan natti för killarna så det blev en kort dag hemma idag.
I morgon är det onsdag och då ska jag jobba.
Även torsdag och fredag och lördag ska jag jobba.....
Men på söndag går jag på mammaledigt!!
9 dagar blir jag hemma!!
Funderade på att fara till Stockholm nån dag
men så blir det nog inte för jag har inte bokat nån biljett.
Bara att hoppas att vädret fortsätter!
Nää nu ska jag göra nått annat..?

Kommentarer
Postat av: jenny

Härliga sommar bilder! Men vart tog Dempsa tand vägen....??? ;)

2008-06-03 @ 21:09:24
Postat av: Petra

Mmmm jordgubbar å grädde.. mumsigt..

Måste nog köpa det jag till denna helg...

2008-06-06 @ 06:25:26
URL: http://petraw73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0