Sol och bad.

Ja, det har blivit mycket av det nu.
Härligt men killarna börjar tycka det är skönt att vara inne en stund.
Tycker väl jag med ,men det drar så man får gå ut.
Igår var vi ju till Ångersjön och bada.
Kan varmt rekomendera det!
Det var en himmla bra strand och även lite gräsmatta om man vela ligga så istället.
Inte så långgrunt men helt ok.
Och det bästa tycker jag att det fanns ett matställe inte många meter därifrån!!!
Ungefär som Maln kändes det som.
Tänkte jag skulle räkna alla badställen vi vart på nu...
Vår stand, Havet, Clubviken, Bakspån, Prästgrund, Saltarsfjärden, Totra,
Vattenland Ljusne,Nordenholm, Ångersjön.
Ja dessa ställen har vi hunnnit med på 2 veckor.
Fast vår strand har det ju varit mest förstoss.
Hoppas bara att vädret fortsätter och vara fint nu när Göran blir ledig 2 veckor.
Anna och Wille blev kvar i Lindefallet och vi for hem vid 16.
Fixade till mej hemma och sedan skjutsade Göran mej till Petra.
Fick ju blodad tand förra tisdagen och vela på Sigge igen ju:)
Satt hos henne och drack en vinare......
Var nere på stan vid 21.
Massor av folk var det där inne.
Träffade några kändisar.
Men Anna-Maria.S.....nånting och Per Persson från Perssons pack var väl inten höjdare igen.
Ryktet hade gått om både Brolle och Lars Winnerbäck så lite besviken blev man ju.
Blev rejält rund under fötterna känner jag, Petra och jag delade taxi hem vid 01,30.
Nu är det väl dax för vår strand igen....

Kommentarer
Postat av: Petra

Tackar för en super trevlig kväll!!!!

Det måste vi göra om (ska bara låta huvudet vila lite först)

Jag skrattade när jag läste va du skrivit om i går kväll ang artisterna..För du har skrivit samma sak som mig när jag skrivit till folk å berättat hur det va...Kramis..

2008-07-30 @ 16:47:00
URL: http://petraw73.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0