Till Falun.

Dit åker jag i morron kl 05,58!
Fast när jag skulle hämta biljetterna idag,
funkade inte atomaten.
Så nu får jag hoppas det går att åka på bokningsnummret.
Har det både på sms och på datorn,
så jag har skrivit ut det och ska ha det med.
Det är steg 5 i nya kurs matrealet från Handels.
Alla förtroende valda ska gå dom kurserna.
Har ju varit i Gävle på flera och nu skulle vi till Falun då.
Sedan är det bara 1 dags kurs kvar.
Det är lite kul för det har varit samma gäng sedan starten.
Det är några från Kvantum och Dollar och en från Ö&B
här i Hudik.
Sedan är det flera stycken från Söderhamn.
Förra gången blev jag bekant med 2 från
Hemköp i Leksand,har jag för mej det var.
Så kul är det, vi är ju ca 35 st.
Nu fick vi ett brev enkomt för att vi skulle ha träningskläder med oss...........
Så undrar jag vad Daniel och Micke har för uppdrag åt oss denna gång.
För 2 kurser sedan var det bowling i lag nord och syd.......
Då var dom 2 dalmasarna med och styrde och bestämmde med 2 st från Gävle oxå.
Det var en riktigt kul kurs med bra sammanhållning.
Så nu kommer jag väl och prata dalmål när jag kommer hem.

Idag har Dennis och jag varit i stan från kl 9.
Var och vägde mej och det ar inte så bra,
men jag stod still ivarjefall.
Vet nu att nötter inte är bra för förbränningen.
Lunchade på Fyren,dit Sara oxå kom.
Fixade min klocka jag fick i julklapp.
Handlade vantar åt både killarna och mej.
Solade en snabbis innan vi gasade hemmåt.
For in på A&H och köpte träningsbyxor som skulle med till Falun
och där var det rea så jag hittade ett par fin byxor för 75 kr!
När vi kom hem så stod Tobias och killarna på gatan vid veranda dörren
och funderade hur Tobias skulle komma in.
Så dom var tidig hem.
Tobias hade glömt vilken dörr som är öppen.
Farmor ringde i dag oxå.
Hon och Tobias ska åka på Ålandskryssning på söndag-måndag.
Birka Paradise skulle dom åka.Det ska vara 3 till med.
Jobbar kompis till farmor med 2 små oxå.
Nu är killarna hos Sanna.
Det är så tyst så ett tag fick jag för mej dom gått och lagt sej.
Det tror jag jag ska göra när dom lägger sej.
Ska upp tidigt i morron ju.

Så nu skriver jag inte nått förrän på torsdagskvällen kanske.
Så kommentera så det blir lite för mej att läsa när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej! Hörde du ring häromdagen! Det verkar som ni som vanligt är bizzy bizzy! Själv är jag bara trött trött! Inne i konstig period då jag inte sover! Sov ca 1.5 h inatt, kollade på kl vid halv 4, sen gick jag upp 5...! Inte många minuter kvar nu innan jag ligger till sängs!
Kollar bloggen varannan dag så jag vet vad ni sysslar med! Hälsa till killarna och kom ihåg att moster längtar hela tiden! Kramkram!

2008-01-21 @ 18:33:54
Postat av: Sara

Ha det så trevlig i Falun nu så ska ja se om en viss Dennis vill vara med mig imorgon. :) Ska se va ja kan locka med. :P nädå! Ha det så sagt så gott så hörs vi å ses vi när du kommer hem! kramis

2008-01-22 @ 15:22:36
Postat av: Petra

Hoppas du hade det super kul på kursen.
Ingen från oss med denna gång,eftersom dom missat kursen innan.
Va kul att Tobias ska få ut å åka båt.
Har han åkt förrut eller blir det första gången?
Höres när du kommer hem igen..
Kramis.

2008-01-22 @ 16:37:41
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0