MMMM....

Jag kommer attt vara trött i morron som är vaken än.
Men jag har varit i stallet på Östanbräck.
Och det var så roligt.
U sms:ade mej i dag och frågade om jag skulle komma när hon red.
Och det kunde jag ju idag, äntligen.
Har försökt fått till det flera gånger men det har inte funkat.
Nu får jag vara hennes skötare om jag vill:)
Cassa gick idag,fick klappa om henne igen.
Och hon var lite tittig mot lektaren men det gick bra tror jag.
Dom gjorde framdelsvändningar och GALOPPERADE!!
Och jag kände riktigt hur jag gjorde samma sak fast jag att på lektaren.
Så nu har jag ont i skallen för jag spännt mej så.
Det här var en mycket rolig grupp.
Här ryktades det inte nå nämnvärt och det donades inte med tränsen efter heller.
Alla var så avspännda och glada och trevliga.

Nej nu måste jag i säng!
Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: jenny

Tja!
Har du börjat rida igen? Visste inte att du slutat! Är du skötare på hästen som messade dej? Fattar inte riktigt ditt inlägg! Cassa? Tittig mot läktaren? Nej jag förstår inte! :) Kanske pågr av min huvudvärk och din sena timme?!
Nu ska jag försöka tortsa fysikens lagar å plugga lite!
Krama killarna! kRAM:)

2008-01-08 @ 13:35:49
Postat av: Jana

Men,det har ju som allt annat varit uppehåll i ridningen över jul.Nej det är en kompis som rider en annan dag mot för vad jag rider som messade mej,och vela jag skulle komma och kolla, för dom har ridit länge.Cassablanca=Cassa,hon är tittig mot lektaren för hon är rädd för allt där.Tror det både var den sena timmen och din huvudvärk som gjorde missförstånden men dom är uppklarade nu va?!:)
Kramisar.

2008-01-08 @ 18:49:47
Postat av: Lena

Jag besökte Östanbräck i helgen för att se deras julshow. Saknar den ridskolan lite, Gnarp har sin charm eftersom det är så litet men det var på HRPK som jag började mina ponnyår...

2008-01-09 @ 14:47:54
URL: http://livetpalande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0