Mera hästar!

I går, efter kalaset i Stocka, for jag till stallet igen.
Tobias åkte med mej hem och efter att vi lagt dom
åkte jag mot stan igen.
Det var U som skulle rida och sms:ade och frågade
om jag inte skulle komma igen för det var roligt sist.
Jag hade det oxå roligt då så det gjorde jag så gärna:)
Nu är man riktigt sugen på att praktisera det som dom andra håller på med.
Framdelsvändningar och galoppfattningar.
Vi ska få börja galoppera i lina...
Men det blir väl kul det med....
Ska försöka hitta nån som kan hjälpa mej snart.

Kommentarer
Postat av: jenny

Iiiiihhaaaaaa!!!:) Roligt roligt! Vad ska du ha hjälp med? Ska jag komma förbi?! :)

2008-01-15 @ 23:48:09
Postat av: Jana

Jo,visst hade du en häst som jag kunde öva på så....

2008-01-16 @ 08:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0