Ledig lördag.

Killarna har Sanna här och Göran har åkt och hjälpt nån spränga nån sten.
Vi städade ju igår så nu är det väl tvätten jag ska ta tag i då eller...?
Baka lite kunde jag oxå göra.
Skulle behövt gått igenom frysen så jag vet vad jag har.
Som det varit nu har jag bakat och lagt i frysen sedan har jag ju
inte fikat och inte då nånannan heller,
så jag vet inte riktigt vad som finns kvar.
Fast lite hade jag ju med till Görans mormor när hon fyllde.
I kväll så ska vi bowla med jobbet.
Även Göran ska med.
Det blev ganska många när dom frågade om vi inte vela ha med våra respektive.
Sedan är det middag på 49:an som gäller.
Förbeställt har vi gjort.
Jag ska äta lamm och Göran planka.
Ska bli riktigt mysigt.
Sara ska var här med killarna då,vi får se om vi lyckas
få henne att sova kvar eller om hon far hem.
Tobias har redan börjat fråga om när hon kommer.
Han ska ju ut och åka med farmor i morron han.
Till Stockholm och sedan ut på havet en sväng.
Lite läskigt när det har blåst i natt.
Birka Paradise ska dom och en jobbarkompis till farmor med 2 barn till åka.
Lämnade över ansvaret att bestämma till Göran,för tidigare har han sagt nej....
Men det verkar som Tobias verkligen vill och han kommer ihåg när vi var iväg.
Så det är väl bara för mej att andas lite lugnt i ett dygn så det ska väl gå.
Men jag längtar till känslan på måndagkväll redan...
Nej nu ska jag sätta fart!

Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0